Συλλογικότητα, συνεργατοκεντρική φιλοσοφία και στρατηγικός σχεδιασμός. Αυτά είναι τα τρία βασικά στοιχεία που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη θετική τροχιά που διαγράφει η Cover Insurance τις τελευταίες τέσσερις δεκαετίες. Η εταιρεία – αν και μεγεθύνθηκε σε παραγωγή και δίκτυο – κατάφερε να διατηρήσει όλα αυτά τα χρόνια την αρχική της κουλτούρα στο “family business”. Απόρροια της συνεχούς προσπάθειας στήριξης των συνεργατών της είναι και το γεγονός ότι αποτελεί την πρώτη μεσιτική που υιοθέτησε τεχνολογικές πλατφόρμες και έπαιξε σημαντικό ρόλο στη δόμηση ψηφιακών εργαλείων για τη διαμεσολάβηση.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ: Insurance Daily News